Cilvēce ir
nospiesta uz ceļiem. Parapandēmija un tās vakcinārisms triumfē. 2021.gada
augusta sākumā no pasaules valstīm globālisma prozelītu uzspiestajai masu
vakcinācijai nepakļāvās tikai trīs valstis – Burundija, KTDR, Eritreja. Pavasarī
nepakļāvās piecas valstis – tik tikko minētās trīs valstis, kā arī Haiti un
Tanzānija, kuras tomēr padevās un uzsāka masu vakcināciju. Burundijas,
Tanzānijas un Haiti gados jaunie valsts līderi nesen mira. Viņu nāves iemeslu
klāj dziļa noslēpumainība.
Cilvēci vispirms
nospieda uz ceļiem ar “lockdown” - karantīnu, pašizolāciju, attālināto
izglītību un darbu. To panāca, cilvēkus medijos histēriski biedējot ar
koronavīrusu. 2020.gada janvārī masu komunikācijā sākās koronahistērija, kaut
gan pirmais nāves gadījums bija Īrijā 2020.gada marta vidū. Pasaules banka jau
pirms oficiāli izsludinātās pandēmijas savos dokumentos lietoja jēdzienu
“pandēmija”. Tika finansiāli atbalstīta masu vakcinācija. Globālisma prozelītu
ieskatā nepieciešams vakcinēt vismaz 80% no planētas iedzīvotājiem.
2021.gada
maijā-jūnijā masu vakcinācijas kampaņu nomainīja obligātās vakcinācijas
kampaņa. Sākās atklāta ņirgāšanās par cilvēkiem. Cilvēces nospiešana uz ceļiem
globālisma prozelītiem šķita par maz. Vajadzēja vēl pazemot cilvēkus. Vajadzēja
pret cilvēkiem izturēties necienīgi, graut viņu cieņu un godu.
Masu vakcinācija
nav tas pats, kas obligātā vakcinācija. Vakcinācija principā ir milzīgs
zinātnes sasniegums. Pret to iebilst ir liela dumjība. Masu vakcinācija
asociējas ar racionāli pamatotu pieeju. Tai var būt pozitīvs rezultāts. Masu
vakcinācija ir morāli tīra darbība. Tajā nevar saskatīt kaut ko amorālu,
savtīgu, manipulatīvu. Masu vakcinācija noteikti ir valstiski pareiza pieeja. Pret
to sabiedrībai nevar būt iebildumu.
Pilnīgi cita
lieta ir obligātā vakcinācija. Tā nav racionāli pamatota pieeja. Obligātā
vakcinācija ir amorāla pieeja. Aiz tās slēpjas noteiktas savtīgas intereses –
politiskās, ekonomiskās, ideoloģiskās, ģeopolitiskās. Obligātais vienmēr
izslēdz iespēju brīvi izvēlēties. Obligātais izraisa diskrimināciju,
uzkundzēšanos, diktatūru. Obligātais cilvēkus psiholoģiski traumē un apspiež
viņu gribas spēku. Obligātais destruktīvi atsaucas uz cilvēka cieņu un godu.
Epitēts “obligāts” jebkurai prasībai emocionāli uzbudina – satrauc, saviļņo,
attur darboties un nestimulē vēlēšanos izpildīt obligāto prasību. Obligātais
vienmēr sastopas ar pretestību.
Diemžēl tiekamies
ne tikai ar obligātās vakcinācijas kampaņu. Stāvoklis ir daudz pretīgāks,
pazemojošāks, necienīgāks. Tiekamies ar jezuītiski uzspiestu obligāto
vakcināciju. Valstu valdības atklāti
un bez minimāla kauna rīkojas divkosīgi. Oficiāli netiek izsludināta obligātā
vakcinācija, taču tajā pašā laikā tiek politiski un administratīvi atbalstīta
nevakcinēto cilvēku diskriminācija. Tā skar pat cilvēku iespēju sevi nodrošināt
ar elementāriem eksistences līdzekļiem. Nevakcinēti cilvēki tiek
atlaisti no darba un atstāti bez naudas līdzekļiem. Pie tam nevakcinēto cilvēku
ierobežošanu attiecina ne tikai uz darbu, bet arī uz reliģiskajiem pasākumiem,
garīgās kultūras pasākumiem, mācībām skolās un augstskolās. Pazemojoša
izturēšanās pret nevakcinētiem cilvēkiem faktiski nepazīst robežu.
Visreakcionārāk, visantihumānāk, visnacionāli kaitīgāk rīkojas valdošā kliķe
tajās zemēs, kur ar likumu nostiprina obligāto vakcināciju un nepieļauj
brīvprātīgu izvēli.
Obligātā
vakcinācija ir trīs pakāpju neģēlība. Pirmā neģēlības pakāpe pati par sevi ir obligātā
vakcinācija. Tā ir neģēlība. Otrā neģēlības pakāpe ir varas jezuītiskums – divkosīgā
lavierēšana starp “obligāta/brīvprātīga.” Trešā neģēlības pakāpe ir cilvēces
piespiešana piedalīties medicīniskā eksperimentā ar neadekvātā termiņā izgatavotām
vakcīnām. Tas ir visbriesmīgākais vakcinārismā. Tā tas notiek pirmo reizi
cilvēces vēsturē. Tā tas notiek nevis lai glābtu cilvēci, bet lai realizētu
“lielo pārlādēšanu” un nopelnītu miljardus. Vakcinācijas vēsture stāsta par
nepieciešamajiem 10-15 gadiem. Tas ir optimālais laiks jaunas vakcīnas
pārbaudē. Pandēmijā tiek izmantotas apmēram 10-11 mēnešos sastrādātas vakcīnas.
PVO
ģenerāldirektors 2020.gada 11.martā paziņoja, ka ‘SARS-CoV-2” vīrusa infekcijas uzliesmojums ir sasniedzis globālas pandēmijas
līmeni. ASV valdība jau decembrī atļāva izmantot “Pfizer/BionTech”
vakcīnu. Tās efektivitāte esot 95%. Decembra vidū minēto vakcīnu atļāva
izmantot Šveicē, bet pirms jaunā gada PVO atļāva lietot visā pasaulē. 2021.gada
vidū pasaulē jau bija ap 20 PVO un valstu valdību atbalstītas vakcīnas. Un tas
viss notika laikā, kad nebija zināms ne par vīrusa izcelsmi, ne sastāvu. Tas
bija jauns vīruss. To oficiāli atzina. PVO veica speciālu pētījumu var vīrusa
izcelsmi. Tas esot dabas vīruss, bet nevis mākslīgs vīruss. Cits viedoklis
netika pieļauts. 2020.gada februārī žurnālā “The Lancet” publicēja 27
zinātnieku atziņu par vīrusa mākslīgo izcelsmi. Publikāciju noklusēja.
Vakcinārisma
sakarā noteikti ir jāņem vērā medicīnisko zināšanu saskaldījuma patoloģiskais
vēriens. Nav noslēpums, ka virusoloģija, imunoloģija, epidemioloģija, ģenētika,
molekulārā bioloģija, militārā bioloģija katra runā savā valodā, un speciālisti
viens otru nesaprot. Nav noslēpums arī tas, ka medicīniskajā izglītībā netiek
izmantotas visjaunākās atziņas par vakcināciju. Mācību iestādēs dominē
tradicionālā imunoloģija, bet nevis reālā imunoloģija, kā dēvē jaunāko
sasniegumu kompleksu.
Parapandēmija ir
visu apvērsusi “ar kājām gaisā”. Sagrauta ir uzticība zinātnei, medijiem,
baznīcai, starptautiskajām organizācijām, valstu valdībām, inteliģencei un
intelektuāļiem, kuri savā starpā sacenšas obligātās vakcinācijas slavināšanā.
Kolektīvo slavinājumu formā (atklātajās vēstulēs) obligāto vakcināciju aizgrābti
pieprasa katoļu pāteru apvienības, zinātņu akadēmijas, mākslinieciski radošās
organizācijas, dažādas profesionālās asociācijas u.c.
Pilnīgi
nepieņemama ir politiķu darbība. Koronahistērijas vislielākie uzkurinātāji ir
politiķi – valdības locekļi. Tā vietā, lai nepieļautu sabiedrības kairināšanu
ar panisku informāciju, raženākie panikas cēlāji ir valsts prezidenti,
premjeri, ministri. Arī tas notiek pirmo reizi cilvēces vēsturē.
Cilvēce ir
nospiesta uz ceļiem un tiek ciniski pazemota. Cieņas un goda neizrādīšana tiek dažādi izjusta.
Tas notiek divējādi – individuālajā veidā un kolektīvajā veidā. Katrs cilvēks
individuāli ir saistīts ar cieņu un godu. Taču eksistē arī tas, ko var uzskatīt
par kolektīvo cieņu un godu. Tas attiecas uz tautas cieņu un godu. Indivīds
sargā cieņu un godu. Arī tauta sargā cieņu un godu. Parapandēmijas vakcinārismā acīmredzot
galvenā problēma ir kolektīvās cieņas un goda aizstāvēšana. Cilvēci izdevās tik
viegli nospiest uz ceļiem un apsmiet kolektīvās cieņas un goda aizstāvēšanas
nepietiekamības dēļ. Ar vakcinārisma pazemojumiem katram nākas cīnīties
patstāvīgi bez kolektīvās palīdzības. Bet tā tas nav visās zemēs. Piemēram,
vācieši un franči izvērsa un turpina izvērst tautas goda un cieņas
aizstāvēšanas ļoti plašas akcijas.
Obligātā
vakcinācija ir kļuvusi sociālās spriedzes, sociālās neapmierinātības, sociālā
sprādziena kumulācijas iegansts. Obligātā vakcinācija sociālo enerģiju
koncentrē vienā virzienā. Tas nav labs virziens. Notiek radikālas, ekstrēmas,
agresīvas enerģijas koncentrēšanās sabiedriskajā apziņā. Cilvēki neaizmirsīs pazemojumus
un nepiedos ņirgāšanos. Viņus nevarēs pielabināt ar dolāru drukāšanu un
izdalīšanu. Sociālā katastrofa ir neizbēgama, ja valdības nekļūs saprātīgas, nepiekāpsies
sabiedrības prasībām un nepārtrauks nodevīgi klanīties globālajiem prozelītiem.
Dažās zemēs noteikti
ir kritisks stāvoklis. Tā tas ir zemēs, kuru sociumā cieņā nav ne brīvība un
humānisms, ne cilvēka un tautas cieņa un gods. Dažādu nelabu procesu rezultātā vērtība
nav pašcieņai. To ir sekmējusi ne tikai parapandēmija ar tās vakcinārismu, bet
arī pagātnes mantojums, morāli tikumisko un garīgo tradīciju trūkums,
pielīšanas mānija varai, nacionāli vitālas inteliģences deficīts u.tml.
Latvijas
Republikas Satversmē ir ierakstīts: “Valsts aizsargā cilvēka godu un cieņu.
Spīdzināšana, citāda cietsirdīga vai cieņu pazemojoša izturēšanās pret cilvēku
ir aizliegta. Nevienu nedrīkst pakļaut nežēlīgam vai cilvēka cieņu pazemojošam
sodam."
Tas ir ierakstīts
95.pantā. Tā ignorēšana un apzināta noklusēšana Latvijā ir galvenais odiozajā saskarsmē
ar obligāto vakcināciju. Attieksme pret šo pantu ir gan farizejiski nelietīga,
gan intelektuāli un morāli nevērīga, liecinot par sabiedrības dziļu
aprobežotību un fatālu nespēju pievērsties galvenajam.
Nelietīgu attieksmi
demonstrē valdošā kliķe. Attaisnojot vakcinācijas obligātumu, Bordāns, nācijas
tēvs, Kariņš regulāri noklusē 95.pantu. Tas ir galvenais pants obligātās
vakcinācijas marasmā, fiksējot cilvēka goda un cieņas ignorēšanu. Valdošā kliķe
obligāto vakcināciju pamato ar Satversmes 116.pantu: “Personas tiesības, kas
noteiktas Satversmes deviņdesmit sestajā, deviņdesmit septītajā,
deviņdesmit astotajā, simtajā, simt otrajā, simt trešajā, simt sestajā un simt
astotajā pantā, var ierobežot likumā paredzētajos gadījumos, lai aizsargātu
citu cilvēku tiesības, demokrātisko valsts iekārtu, sabiedrības drošību,
labklājību un tikumību. Uz šajā pantā minēto nosacījumu pamata var ierobežot
arī reliģiskās pārliecības paušanu”.
116.pantā netiek
minēts 95.pants. Un tas ir ļoti svarīgi! Tas ir kardināls arguments valdošās
kliķes nosodīšanā. Taču tas nenotiek. Visi klusē! Neviens neizmanto 95.panta saturu.
Klusē žurnālisti, klusē juristi, klusē politiskā opozīcija, klusē “influenceri”,
tautas glābēji-lāčplēši. Tāpēc tā vien liekas, ka latviešu miljons vārtās bez
cilvēciskās pašcieņas. Latviešu miljonam nav ne cilvēka goda, ne cieņas
vajadzība.
Cilvēka goda un
cieņas galvenais sargs ir pats cilvēks. Ja cilvēkam nav pašcieņas, tad neviens
viņam nevar palīdzēt izvairīties no necienīgas attieksmes. Tas attiecas arī uz
tautu. Ja tauta pati sevi neciena un mīcās zem Saules bez pašcieņas, tad tādu
tautu neviena cita tauta neaizstāvēs un labākajā gadījumā izturēsies korekti
vēsi.
Nākas minēt par
vienu nelabu nojausmu. Proti, latviešu kontingentā obligātā vakcinācija nevar
būt kumulatīvs faktors radikāliem sociālajiem pārkārtojumiem. Latviešu kontingentā
obligātā vakcinācija neizraisa radikālas, ekstrēmas, agresīvas enerģijas
koncentrēšanos sabiedriskajā apziņā. Citiem vārdiem sakot, latviešu kontingentā
valda vienaldzīga attieksme pret obligāto vakcināciju. Latviešiem ir citas
prioritātes un nefigurē doma pamatīgi satricināt politisko segmentu, padzīt
valdošo kliķi un tautas priekšgalā deleģēt adekvātus cilvēkus. Individuālās
pašcieņas enerģija noteikti eksistē, taču kolektīvās pašcieņas enerģija ir
nulles līmenī. Nelabā nojausma neprognozē nekādas politiski būtiskas izmaiņas pēc
2022.gada 1.oktobra. Gluži pretēji! 14.Saeima var izrādīties vēl neadekvātāka
nekā 13.Saeima. Cilvēka atdzimšanas ideja, cilvēka lieluma ideja, humānisma
ideja, cilvēka goda un cieņas ideja šodienas Latvijā nav konstatējama
sabiedriskās domas konceptos.
Комментариев нет:
Отправить комментарий